středa 10. srpna 2011

Hockey, hockey and hockey

Hi :))
Jak už si podle nadpisu můžete odvodit tak poslední dny trávim na Memoriálu Ivana Hlinky. Hrozně mě tak hra baví a ti hokejisti jsou nejvíc krásní <3:D 
Dneska jsem ještě ráno zajela  na rychlo do Brna a dovezla jsem si kabelku a sluneční brýle a svert - kterej mi ukradla ségra :D Zítra dám fotky :) 
Odpoledne jsme šly zase na hokej :) Kdyby tam nebyla taková zima bylo by to lepší :D Dneska jsme večer hráli ze Švédskem a prohráli jsme 3:5  a včera jsme prohráli s Kanadou 1:5 :D No Českýmu týmu to moc nejde .. :D
Zítra žádný hokej není až v pátek a potom finále v sobotu a je konec :((




 Nakonec můj užasnej oběd v KFC :) Uplně bych si ten salát dala zas!

Xoxo Ch.

5 komentářů:

  1. ten salát vypadá dobře *mňam* .. pěkná fotečka (:

    OdpovědětVymazat
  2. jee, ty máš i blogspot?:-) a co blog?Jak to máš, jsem zmatená :-D

    Taky si takový milovník hokeje? Já se nemůžu dočkat až přítelovi zase začne sezóna a bude hrát:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju hokej! Škoda je, že ty naše telata umí hrát jen když se jim fakt chce :)

    OdpovědětVymazat