pondělí 23. května 2011

I love dogs ;)

Hi :)) 
Takže druhej článek dneska trochu pozdějš, ale dřív nebyl čas ani trochu :D 
Ze školy jsem přišla tak kolem tý třetí a potom jsem dělala kuřecí salát a byli tu i Lenka. K večeru jsme šly vyvenčit sousedova pejska, je to vlatsně sestřenka a tak nám ho pujčila, a on byl uplně štasnej, tahal nás .D na zem mě povalil :D No, ale zábava uplně perfektní! Je užasnej a zejtra pujdem možná zas!:D 
ťutínek Nero♥

Xoxo Ch.

5 komentářů:

  1. Moc krásnej pejsánek :-) Zrovna dnes jsem přemýšlela, že zveřejním fotky mých mazlíčků :))
    Jinak super blog, dávám si Tě do sledování, ju?

    http://mylittleflyingworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. moc krásnek pesan na té fotce je šíleně roztomilej :) já si už svůj život bez mýho psa nedovedu ani představit :)

    OdpovědětVymazat